CSS

Tuesday, January 4, 2011

Tahniah buat teman..

Assalamualaikum..

Buat teman teman blogger yang menyambut ulangtahun blog pertama dan antara yang hebat hebat di arena blog masak masak, tahniah dan semoga terus menyumbang resepi yang memberi idea untuk kami semua. Walaupun baru setahun tapi blog mereka memang mendapat sambutan yang hangat. Dan juga sumber inspirasi blogger kerdil cam saya neh.Hehe..

Ekceli blog saya pun dah setahun juga. Bermula blogging sejak December 2009. Tapi blog saya biasa2 je dan insyaAllah akan terus berblog jika ada kemampuan dan kesempatan.



Dari Ros @ jintanmanis.com. Tahniah Ros dengan blog yang dikunjungi ramai itu. Hasil roti yang sangat gebu boleh lihat di blog Ros ni.



Tahniah juga buat kak Yatie @ Yatiememories. Nak tengok kuih kukus samada talam atau lapis boleh la melawat ke blog kak Yatie ni. Sangat kemas dan sedap kuih2 kukus kak Yatie ni.

Dan tak lupa wish new year 2011 card dari Love @ Love2cook. Haaa..kalau nak berbagai jenis resepi ayam yang sedap2 blaka boleh la klik ke rumah Love. Mesti tertarik punya..





8 comments:

Arizakiah said...[Reply to comment]

Dengan berblogging, hari demi hari i dah semakin pandai masak. resepi kat blog izzah pun byk yang menarik....sesetengahnya i dah cuba. Terima kasih. selamat berblogging.

izahdaut said...[Reply to comment]

terima kasih kerna sudi cube.betul tu, dengan berblogging boleh cuba resepi yg mcm2 kan

Anna Qawina said...[Reply to comment]

wah..ini iklan free nih...
btw..tahniah tuk semua yg rajin masak2 & tayang2..mmg suka le ada yang menayang rsp masakan..sbb ai ni tangan berpintal sikit bab2 dapo nih..bab2 suap kt mulut laju jek..hehe,...*stetment pjg lak..*

mana yg berpintal2? tak muncul2 nih?

izahdaut said...[Reply to comment]

anna..
hahahaa.. sabau je lah tau..huh...berpintal pintal tangan nak buat pintal..hahaa.

ros@JMC said...[Reply to comment]

salam kak izah, terharu pulak rasanya sbb akak adalah org pertama sudi amik kad anniversary bsm jintanmanis.com tu, trima kasih ya kak, sungguh prihatin akak ni...tu yang suke tu, terima kasih sekali lagi ya kak, atas sokongan dan kerajinan akak mencuba resepi dari ros tu....semoga ilmu yang kit kongsikan bersama ni berkat : )

Yatie said...[Reply to comment]

Salam Izah,
TQ coz sudi ambil card dari akak tu....akak sekadar berkongsi kegembiraan bersama kawan2 semua...Luv U....muaaahhhh..

Wattie said...[Reply to comment]

Salam Izah,
Waaaa iklan free, blog akak tak masuk sekali ker, huhuhu, kita pun baru setahun lebih sikit jerrrrrr, tak aci la cam niiiii.... Opps sorry ya Izah, gurau jek, anyway akak tumpang sekaki keseronokkan berblogging sbb melaluinya byk ilmu yg diperolehi....alhamdulillah

Anonymous said...[Reply to comment]

Hi, i think that i saw you visited my web site thus i came to
“return the favor”.I am trying to find things to enhance my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!


My website goji pro (phpfoxtemplate.socialloft.com)