CSS

Monday, January 17, 2011

Main kotak...

Assalamualaikum..

Budak budak main kotak. Suka sesangat. Tapinye kejap je elok main nye, jap lagi dah koyak rabak dah. Biasanya kalau kotak cam ni, mesti teringat anak kucing. Sebab kotak macam ni la rumah kucing masa dulu dulu. Saya memang suke kucing masa kecik2 dulu. Merajuk2 kalau mak buang kucing yang suka 'membuang' tak tentu pasal. Layaann..


Muka bangun tido.



Jangan tenung lama lama k! Nanti merasa..kiki




khusyuk tengok kartun sambil2 feeling syok duduk dalam kotak










Sekarang, kotak ni dah wassalam pun. Uii ganazzzz...

14 comments:

Zaliedana said...[Reply to comment]

Salam kak izah,umminyer xtumpang skaki ke main kotak tu,hihi..Muka ank akak mmg can kembor kan..Anak laki nih msti lasak kan kak..

suri solehah said...[Reply to comment]

salam..baiknya diaorang dua beradik..anak2 akak tak de masa boleh duk baik camtu..

Sizuka said...[Reply to comment]

alamak! mana abang mana adik? confused. muka sebijik2 :D

Anna Qawina said...[Reply to comment]

2 budak botak sedang main kotak..hehe..
mcm anak2 kita ni mmg gilo kotak..aduuhh..tak kira kotak kasut ke, sekut ke, hatta kotak ubat gg pun diaoarng berebut..kalau kotak besar gini tosoh citer la, mau bertumbuk berebut..hikhik

Mas said...[Reply to comment]

wakaka...mcm ain ngan daniel masa kecik..pantang tngok kotak....nak main jer....
aku rasa kotak tu dah ranapp sebab ummi bais ngan muaz yg tompang sekali....he..he...

Nieza said...[Reply to comment]

ala comei 2 beradik ni main kotak lak ...mata tak lepas nengok cartoon tu...bijak x2 maknya lak jgnlah garang sgt...hehe

DG said...[Reply to comment]

hahaha ... liat foto ini, jadi ingat ama anakku. Apa aje dikasih dimaini :)

cikmanggis said...[Reply to comment]

hehe anak anak cm pun time besar anak anak izah ni suka sangat main dalam kotak.Pernah tertido dalam kotak pun ada hehe.

kak Erna said...[Reply to comment]

salam izzah..budak2 memang suka sangat dapat main kotak tu..
kalau dah dua2 sekali masuk..dah tentu lah..wasallam kotak tu izzah..he he..

RiShaZalia said...[Reply to comment]

dolu kite kecik2 mcm tu gak kan zah... igt2 masa zaman kejap2 pindah ikut ayah bertukar tempat keje... kemas x seberapa, main kotak kosong je kejenya... hehehe

hana said...[Reply to comment]

hahaa...macam danial! suker main kotak... tp dulu la ms baya2 dak konat nih.. tak tau la kang darwish ikut jejak.. tp aku rasa tk kot sbb dier suker buang kotak dlm tong sampah! hahahaa

LinRosLy said...[Reply to comment]

Salam Izah....

Comelnya anak2 Izah...mcm anak2 Kak Lin masa kecik2 dulu...kotak dijadi kereta...hehehehe

Teratak Berpenjan Kayu said...[Reply to comment]

ingatkan akak nak poskn anak untuk saya tadi..hehehehe..seronok pe duduk dlm kotak..adventure =).

ijan said...[Reply to comment]

Pakai dok dalam kotak je sambil tengok tv ye... jangan mintak nk makan nasi pulak dlm kotak tu sudah.hehee