CSS

Sunday, November 14, 2010

Syukur, Alhamdulillah.........


Assalamualaikum..

Cam malas je nak tayang menu. Kalau ada menu, petang-petang karang lah baru nak buat entry. Mungkin kena kuatkan tekad lagi ni. Tekad apa la tu ye..hahaha...

Cantik tak langit dalam gambo tu. Tu langit lepas lepas subuh. Lepak-lepak nenong kat balconi menghayati ciptaan Allah. Cantik dan tenang je rasanya. Sunyi dan nyaman menghirup udara segaarrr.. Alhamdulillah.. Allah masih memberi peluang dan ruang berada dibumiNya.



Lepas puas tengok langit..kite pun......buat apa? Buat sarapan? Jap tengok bapak budak ngan anak2 semua masih diulit mimpi. Apo lagi...join tido balik la wehhhh...ngeh ngehh. 

Tata... Selamat berhujung minggu semua...

6 comments:

Mas said...[Reply to comment]

oooooiiii......bangun2 ...tak baik tido balik lepas subuh....
tetamu dah datang nk sarapan ni....he..he...
selamat pagi makcikk...sarapan pe pagi ni...

Mat Gebu said...[Reply to comment]

salam morning...
Masya allahh cantiknya langit yang penuh dengan rahsia Allah....

kak Erna said...[Reply to comment]

subhanallah..cantiknya izah..
dah buat sarapan lom..biarkan anak2 tido..jangan join..jalankan tugas..he he....

Ayu Safieza said...[Reply to comment]

Masya'allah....cantik langit milik Allah swt ini izah kan? Pandai izah snap images....

Haaaaaaaaaaaaaaaaa....????masih kroooooooooooh!!! ZZZZZZZZZZZZZZzzz????...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....:)))))

Yatie said...[Reply to comment]

Salam dan selamat pagi Izah...mmng cantik ciptaan Allah...lepas dah tenung langit yg cantik nape nak tido balik...ambilllah kertas lukisan, pastu tunjukkan bakat melukis dan mewarna....pagi2 biasanya ilham banyak....taklah asyik mewarna kat tepung jek...hi3..

izahdaut said...[Reply to comment]

mas..
yang tetamu punnnn..pepagi nak dtg umah org..gi balik..tuan rumah nak tidoo..wakakkakaa..

mat gebu..
morning cik mat..tu la..memberi ketenangan jiwa dalam mengingatiNYA

kak erna..
hahaha..baikkkkkk

ayu safiezah..
cantikkan.. tak de aa pandai..pakai snap snap je..hehe.. hohoho..tak de la kroh pun..sajoo tu..sambil tersipu sipu

kak yatie..
wah kak yatie..ala alal jiwa seni gituu..ha ah kak..pastuu budak2 tumpang lukis skali..cam tak tau je kannn