CSS

Wednesday, November 24, 2010

Award: Dari kak Yatie

Assalamualaikum..

Pagi pagi dah dapat award. Semangat sikit kan. Mekasih pada kak Puteri Kuih Talam dan Lapis.. Hehehe..marah kak Yatie. Award ni untuk blog SO CANTIK.. tapi kan apa relevantnya muke lelaki dlm award tu? Hahahaha..orang  dah bagi award banyak bunyik pulak kan.. Ada tag sikit meh tengok..

Nick name tuan empunya Blog:
Izah Muffin

Ucapan untuk pemberi award:
Kak yatie.. terima kasih kerana sudi memberi tag dan award ini. Sungguh tak sangka pagi ini blog saya telah diiktiraf blog yang so cantik. Erkk tuan blog ni, boleh dapat award so cantik jugak tak kak yatie? Nanti kak yatie share tips awet muda ye....hahhaa

6 fav artist / singer / group
P Ramlee
Maher Zain
Munif Hijazz
Kajol Mukrejee
Kareena Kapoor
Shahir

Tag 10 bloggers:




8 comments:

Mas said...[Reply to comment]

makcik...kata minat cerita korea..tak de pun nama pelakon korea....he..he...
saje mengacau makcik....mas ada hal pagi ni...bye makcik....jumpa petang ni yer.....

K.Nor said...[Reply to comment]

erkkk... rasaya tak ada nama akak kat situ kan.. daaaaaaaaa balik dulu hihii

izahdaut said...[Reply to comment]

mas... minat citer korea tapi tak tahu nma pelakon...boleh gitu..hihi

kak norrrrrrr..kejoorr dieee.

desperate mama said...[Reply to comment]

tenkiu sudi menge tag... hehehehe..

Yatie said...[Reply to comment]

Salam Izah yg cantik manis...kalau borak dngn Izah depan mata ni mesti gelak sakan....ceria je orngnya...thanks sudi terima award blog cantik...petua cantik takdo...senyum sokmo..tu jek....

izahdaut said...[Reply to comment]

desperate mama..
untuk mu special award okeh..i like ur blog tauu..waah

kak yatie..
hehehe..tu la tu..bile agak nya dapat bersua pipi..lohh sebenarnya saya ni pemalu ala ala wanita melayu terakhir yang jelita jelita gitu.ceria tu ala ala jela. .hahhaa.. sikit sangat tips nyer tu..dah slalu senyum cam senyum kambing dah ni..

Anna Qawina said...[Reply to comment]

woit...Izah...ko rasa blog kita ni cantik sgt ke saje je ko nak bg aku kerja lebih haaa??? adeehhh..aku bnyk kojo nih, lipat kain..basuh kain...buat kek..makan...tido...bla..bla...hahahaa...nanti ek diri ini merajinkan diri melangsaikan permintaanmu...ewaahh...*sambil mengunyah apam..*kihkih

Qira d' Dapur said...[Reply to comment]

izah tq kerana kasi award pada qira....