CSS

Friday, March 18, 2011

Perkara Luar Jangka




Assalamualaikum..

Buat teman-teman semua, tika entry ni dibaca, tuan tanah mungkin sedang dalam perjalanan balik ke Utara atau pun masih kelam kabut cam siput melayan bebudak dan berkemas balik ke Utara. Biasa..standard normal sang putera yang jarang ada plan jangka panjang bab balik kampung. Kalau tetiba ada masa dan tika terluang yang sangat mempunyai ruang, maka dengan tup tup nyer lah kami dah ada dlm kereta berjalan ke kutub utara. Eh kutub lak..

Tak de yang urgent, cume bila sang putera ada masa maka manfaat sesungguhnya la dengan masanya itu. Nak balik jenguk mak, sesambil pekena char kue teow baik punya kat Penang.. Jumpa lagi!!! Nak kirim apa-apa ke? Just sms me k..yo yo ajeee. Yang penting  Kirimkanlah doa mu sesejuk embun hening pagi buat kami ok..cewahhh. Jiwang tengah malam!! Doakan kami selamat pergi n balik. Cayang semua.. Rindu rindu bayang nanti okay.

Sebelum terlupa, tahniah buat Suzana ANAMARZA (kawan sekolah merangkap sedara mara) untuk cahaya matanya ynag ke 3. Selamat berpantang dan masih berdebar2 menanti berita dari Sarawak menunggu anak sedara yang ke 13 keluar ke dunia. Semalam katanya, dah masuk spital sebb kaki dah kembang sangat hingga menyakitkan dan menakutkan doktor.Kot takut darah tak gi ke kaki. Haishh macam2 dugaan ibu-ibu ngandung ni. Semoga semuanya selamat.. InsyaAllah..


26 comments:

NiezaMan said...[Reply to comment]

As salam Izah

Moga dipermudahkan dalam perjalanan ya..

Yatie said...[Reply to comment]

Assalamualaikumwbh Izah,
Seronoknya dia balik kampung....semoga selamat pergi dan kembali dan di permudahkan segala urusan...berhati2 di jlnraya....

AZLITA AZIZ said...[Reply to comment]

izahhhhhh..... akak nak ikuttttt!!!!

Deliah's Deli said...[Reply to comment]

izah,jln baik2 no..bw balik char kuey teow ngn asam laksa skali :))

tun_telani said...[Reply to comment]

assalamualaikum =)

ooo.. patut la senyap sunyi, nk blk kg rupanya... have a safe journey =)

K.Nor said...[Reply to comment]

izah!!!!!!!!!!!!!! loyang!!!! hahahhahaa

take care ya.. semoga selamat pergi dan balik.. jgn lupa makan CKT, tapau sebungkuk utk akak. ehhh 3 bungkus ya.. hehehe

jgn balik lama2 nanti tak ada org cuit akak kat skype :)

Anna Qawina said...[Reply to comment]

amboi kak nor banyak kirim 3 bungkus tuh..eh Jah..aku kirim gakle...8 bungkus yer..sarapan skali mkn mlam..heheh..
hepi holiday....hati2 bawak kete..eh..hubby mu bawak kete kan, ko dok sebelah jgn lupa tekan brek yer..agak2 laju sikit ko tekan...mcm aku, naik lenguh kaki tekan tak slow2 gak..kahkahkah..aduuiii...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...[Reply to comment]

moga selamat pergi & kembali semula nanti yer... jangan lupa bergambor kat jambatan P.Pinang & dalam feri tu... hehehe... rindu banget sama Penang! Rindu jeruk & rindu belacannya.. hahaha...

chikadakbiru said...[Reply to comment]

selamat bercuti!!!jgn lupa p pekena laksa janggus/ gajus balik pulau na

Kak Sam said...[Reply to comment]

Assalamualaikum...
dah gerak ke? nak makan CKT kat mana? nak join sekali.

lina said...[Reply to comment]

Izah - selamat pergi dan pulang ye....post la menu menarik kat utara nun...lama dh tak turun utara nih :)

Nieza said...[Reply to comment]

wah izah bestnyer blk kg....jeles ler...hehe kg kat penang gak ke?kat mana tu?lama dh tak pekena CKT tu...kirim jugak la..hehehe

HaSue said...[Reply to comment]

Hishh..takkan kak nor n anna jer zah..aku nak gak CKT 5 bungkus setengah..sbb zhariff x pandai makan lagi..nanti aku mkn bg pihak beliau..huahuaa..

selamat pergi balik yer jahh..aku akan tetap merinduimu dibalik bayangan semalam..hahaha :D

Fiza Amran said...[Reply to comment]

k izah.. waaaa nak itot makan char koew tiaw

Kak Rose said...[Reply to comment]

selamat jalan muga dipermudahkan perjalanan pergi dan balik... bak balik car kuey tieow sebungkus ya, dan jeruk2 penang tu...

Rima said...[Reply to comment]

Happy hols Izahh... line clear satu! hehe

hana said...[Reply to comment]

bungkuskan ckt dua yer! klu basi g buat blk! hahaa.. moga pjlnn slamat pg dan balikkk... jgn tak geti blk sudoh!!

kak Erna said...[Reply to comment]

izah..selamat balik kampung dan semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik.

Mamasya said...[Reply to comment]

Salam Izah

bestnya balik kg...
Slmt balik kg...slmt pergi dan slmt balik.

anymz said...[Reply to comment]

izaaaaaaaaah

balik kg tak ajak..nak ikoooooot..huhu.best wo balik penang.jgn lupa makan macam2 yo..bilo makan ckt jgn lupo akak yo..

insyaAllah semoga perjalanan di permudahkan Allah swt..

cepat balik..jgn lelamo di kg tu ai rinduuuuu

fara dean said...[Reply to comment]

izah..
moga semuanya selamat! selamat bercuti!!!

zarin said...[Reply to comment]

OOO balik kampung ka??? okkay, selamat pergi dan kembali ye!

suri solehah said...[Reply to comment]

salam izah..selamat pergi n kembali..

eina said...[Reply to comment]

wahh..kak,nak kirim..nak kirim..asam2 dr penang eh kak..jgn lupa buah pala sekali..hehehhe
moga selamat perjalananmu laling...selamat pergi n selamat pulang...

ijan said...[Reply to comment]

Selamat balik kampung Izah... i nak pekasam buleh? hehehe

♥LOVE2COOK♥ said...[Reply to comment]

Happy Journey!!! ;)