CSS

Monday, May 10, 2010

Award: Dari Mamafami

Assalamualaikum..slamat pagi kawan teman sahabat sekalian. Pagi ni bukak blog sendrik dan tersenyum sebab dapa award dari Mamafami. Ni award nye..



Trima kasih Ma..iye ke interesting ni. Award ke dua yang saya dapat 'interesting'. Kalau dapat kali ke dua tu mcm betul kan interesting..wah perasan tau. Sebelum ni dapat dari kak Yat Maria. Tapi perasan ada tag yang belum sempurna saya buat dulu, so yang ni kena wat bebetul.

1. Link pemberi award.
Dari MAMAFAMI kesayangan ramai.

2. Pass to 10 bloggers.
Ma..sebelum ni dah pass, bleh skip ek..

3. Skip jugak la kan

4. State7 things abour yourself:
Yang ni la saya lupa nak buat dulu. Bila dapat soalan mcm ni mesti dok pikir, saya ni orang yang macamana. Sebab saya sangat simple orangnya.
1. Simple dari semua segi, pakaian, pemikiran, rumah, keperluan semuanya ketegori simple.
2. Hubby suka kata saya suka tak pikir dulu, bila dah kena baru tahu. Hikhik..ye ke. Semestinya saya tak bersetuju, tapi kalau menilai diri kita lets mirror do it. Kan?
3. Kawan2 kata pendengar yang baik dan mungkin penasihat yang baik dan kelakar.
4. Suka berkongsi rasa kalu dapat buat menu best2.
5. Suka memandang dan menyedari sesuatu pekara dari perspektif yang berbeza.
6. Hubby kata saya tak ada hobi yang disukai. Hangat2 taik ayam jek. hehe..
7. Suka pikir susah susah, sedangkan benda mudah je. Hubby kata saya mcm tu, sebab tu tak rasi nak menyelesaikan masalah orang kat court, pepulak kena appear depan hakim garang nak mampos..lariii..

2 comments:

CERITAKUASN said...[Reply to comment]

Insan ini adalah seorang yang menghargai sebuah ikatan persahabatan. Yang tinggi emosinya (kalau suka, suka sgt, kalau sedih, sedih sgt). Emosi org sekeliling pun boleh mempengaruhi emosinya ;-). Seorg pendengar yang setia dan pemurah dengan pandangan / pendapat. Menghargai setiap apa yang ada padanya dan menghargai org disekelilingnya. (cukuplah tu tak leh banyak2)

tp yang pasti, sejak bergelar ibu kepada 2 putera, dia dah banyak berubah dari cara berfikir dan beremosi. Matang dan pandai mengawal situasi ;-)

yang best, dia seorang sahabat yang seronok didampingi..

izahdaut said...[Reply to comment]

ana..thanks..sob sob..u know me better la bebeh.. sapa lagi yang kenal daku more than u!! dari tadika beb!!