CSS

Monday, May 3, 2010

Award: Dari Kak Su dan kak Anis



Oyee oyee..dapat award lagi. Award dengan tag sekali ni datangnya dari mersing nun. Dari kak su . Thanks akak semoga kita dapat bersahabat dan mengeratkan ukhuwah fisabilillah. Pas tu award yang sama datang dari kak Aniss yyang comel. Kak Anis mekasih bebanyak ye. Semoga dapat bekawan dan mengajar menu best2 kat saya.

1) Siapakah kawan baik anda?
Ramai kawan baik ni, dari mula kenal sekolah pun ada. Kawan yang ada lagenda tersendiri, kawan saya Ana Salwa Namli, Lipis. Tapi saya amik kawan yang jauh nun di taiping, Hasina Jamil.

2) kenangan manis & kenangan pahit
KENANGAN MANIS
Saat-saat belajar kat 'u' dulu, satu kepala dengan dia, sebilik dengan dia, sekelas dengan dia dan semua aktiviti pun selalu bersama. Rindu betoi time tu..
Mula kenal keluar shopping2 dan makan kat luar ni pun dari dia.
Dapat makan baulu best mak dia buat yang selalu dia bawak buah tangan kalu balik dari kampung.
Kawin tarikh dedekat dan anak pun 2 orang dan umur yang lebih kurang sama.

-KENANGAN PAHIT
Bila berpisah dah tamat belajar dan dia memilih bekerja dekat dengan kampung halaman.
Gaduh sebab pintu..hikhik

3) Kalau anda hanya diberi 1 minit untuk bersama kawan anda,
Ala seminit je ka..baik tak yah jumpa..

4) Tag 3 rakan anda yang anda rasa mampu menjadi sahabat anda di alam blogger
Semua pun boleh..Saya nak kawan dengan semua dan berterimakasih dengan semua yyang sudi share resepinya yang best2 tu. Siapa kawan2 yang datang jenguk meh la amik. Sebab semua blog especially yang saya follow semua Blog Mesra Mata u!!

0 comments: