CSS

Thursday, August 11, 2011

Bukan Projek Mengukis punnn...

Assalamualaikum..

Ada yang rindu saya tak?
Eheeeee..
Rindu pada yang kasih.. kasih kerr? 
Ke.... aderrr aku kesahhh...
Alhamdulillah kalau masih ada yang kesah kan aiii..
tuu.. kak kak dara terdiva tu.. hehhee
Sebab penglipur lara pun penglipur lara la..janji ada yang sayang..

Apa la yang dimerapukan ni..
Tak de pe sebenarnya.. 
tuan blog senyap tanpa entry sehari dua ni..
mula timbul spekulasi tuan blog sibuk mengukis
belum sibuk lagi..
cume tuan blog senyap sekejap sebab internet dirasuk masalah
tuan blog pun dirasuk..errr.. tak dirasuk apa2
cume..
lebih kurang gini lah gayanya..


ngeeee.. 


20 comments:

desperate mama said...[Reply to comment]

hahahahahahha... izaaahhh... i like this entry!!!!!!!!!!! aktiviti yg menyeronokkan...

K.Nor said...[Reply to comment]

sama pesen cam naim tidur :)

Mas said...[Reply to comment]

yuhuuu makcik....
tenet dah sihat yerk....
hmmm...tu orang senang hati tido...
sama pesen macam daniel tido....
laki aku kata tido senang hati..
tak de benda nak dipikir....kikikiki

HaSue said...[Reply to comment]

ni kalau mimpi kena kejar terasa lambat jer nak berlari..sebab kaki bersilang..org2 tua kata laa,kann..hehe..

comel jek dak kecik nih tido..mesti masa tu ko pun teringin nak bergolek sama kan.haha..

aaa..apa lagi aku nak taip nih..ermm,tu jelah dulu kot..heee

inaku79 said...[Reply to comment]

zah, lama akak x dtg menjengok ke sini. maklum la duk bertapa sket, hehehe. Sekali dapur ni dah bertukar rupa la, nampak sangat akak dh tertinggal tren lama benor kan.

anaknya jer ke tido silang kaki? maknya? hihihihi...

tun_telani said...[Reply to comment]

hahahahaha.. mangunnn.. mangunn~~~ dh siap msk blom tuu.. nk berbuka dh nih.. eh, org tu enchik abg dia x berbuka kt umah arini kan.. tgh rendam megi ke tu? hihi

anymz said...[Reply to comment]

hah camni lah akak tido..maklum org senang hati kan..pastu dapat lak mimpi yang best2..

Acik Erna said...[Reply to comment]

Izah..amboi..ikut sape la bujang izah tu tidur..ada gaya..

Anawahid said...[Reply to comment]

hahahaha... sabo je izah... errr... hang try tido posing camni izah... pastu tuka gambo mak budak pulak heeeee... haha... jan marah, kene jual x de org nk beli, pasal dh laku... ekekeke

Amie said...[Reply to comment]

yea.... comelnya dia, gaya tidurnya tu gaya seorang pemikirlah Izah... he hehehhh

Ezadlieza said...[Reply to comment]

rindu weiiiiii.....kat ijah nihhh....cengkadak oh cengkadak macam itu ke izah tidoooo wooooo....

Liza said...[Reply to comment]

Salam kenal Izah...jemputlah intai dapur Liza yer..saya ni mak budak baru belajar...huhu

cikmanggis said...[Reply to comment]

ala ciannya penat poso ke tu adik hehe.

nOOrsha said...[Reply to comment]

waah sedapnyer melingkau... aku pun dilanda situasi yg serupa.. hahah

Mamasya said...[Reply to comment]

Lenanya tidur...mimpi apa tu...letih puasa ya...

Watierman, rmanbkr said...[Reply to comment]

Assalam Dik Izah....hrmmm dah lewat baru nak sampai...terasa nak join dak kecik tu dah ni...ngantuk!!!

Deliah's Deli said...[Reply to comment]

wah,best bl blh camni sll..ramai nk join aktiviti paling syiok ni..:)

Juwita Jamaludin said...[Reply to comment]

izah.. lawa gambo tu.. hahahha lawak anak teruan awak tidur kaki bersilang .. i like ada style

RaNiA said...[Reply to comment]

tido stok org kaya...hehehe

Diana @ Melley Mey said...[Reply to comment]

heheheee... comey jer dia tdo yer izah... hehe....