CSS

Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa dan Kad






Assalamualaikum..

Selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia. Bulan penuh keberkataan dan penuh rahsia keredhaannya. Buat semua, saya ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa, semoga kite semua beroleh keberkatan dari bulan mulia ini. Saya mohon maaf dari semua andai ada silap dan salah dalam menuturkan ayat, dalam gurau senda, dalam tegur sapa dan sebagainya.


Sudi2kanla ngangkut kad dari saya kat atas tu ye. Ikhlas dari izahmuffinlover. 


Dan terima kasih juga untuk ucapan dan kad dari teman semua.

Dari Along






22 comments:

Juwita Jamaludin said...[Reply to comment]

Salam izah.. cantiknya kad.. kreatif dan sesuai sekali.. selmat berpuasa izah.. ita nagkut ye

Amie said...[Reply to comment]

Assalamualaikum Izah,

selamat menjalani ibadah puasa di sepanjang bulan Ramadhan yang mulia ini, Kak Amie pun terpikat dengan kad tu....nanti pelan2 kakak seret ke rumah kak ye...

Diana @ Melley Mey said...[Reply to comment]

Assalamualaikum izah...
selamat berpuasa... memanga sgt kreatif n cantik kad tu... terima kasih izah..

Nazrah said...[Reply to comment]

Selamat berpuasa Izah... comelnya dia...pandai

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...[Reply to comment]

kak izah...kad akak sungguh kreatif! =0).
selamat bersahur n berpuasa buat kak izah n famili =0).

Ijan said...[Reply to comment]

Salam Izah,
Salam Ramadhan Al Mubarak dan selamat berpuasa ye buat Izah sekeluarga :)

Deliah's Deli said...[Reply to comment]

terpikat dgn anak dlm kad tu,pandai betul eh posing utk umi dia. :) *slmt bpuasa utk izah skeluarga juga. :)

kasihredha said...[Reply to comment]

selamat berpuasa :)

atie @ ejay said...[Reply to comment]

selamat berpuasa kak izah! buat mapin byk2 utk berbuka ye hehe

K.Nor said...[Reply to comment]

wahhhhhh lawo kad! sejuk jer hati tengok anak teruna tu :)

slmt berpose ijah.. eh tak nak amik kad akak ke? :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...[Reply to comment]

K.atie dtg nk angkut kad yer..TQ

ijayuji said...[Reply to comment]

SELAMAT BERPUASA BUAT AKAK IZAH SEKELUARGA DI SANA, Pergi ke bazar jgn lupa tapau kan apa2 yg patut yaaa tuk kita nanti hihihi...

Gee® said...[Reply to comment]

Selamat Berpuasa buat Izah & famili dan salam sayang buat Bais...

cplud miera said...[Reply to comment]

Salam Ramadhan kak izzah ;)

Fiza Nordin said...[Reply to comment]

as salam izah... selamat menyambut ramadhan dan selamat berpuasa ye :D

mummyseri said...[Reply to comment]

salam ramadhan al kareem n slmt berpuasa buat izah sefamily...

ain (sweet thots) said...[Reply to comment]

selamat menyambut ramadhan izah ... suka2 kad ni. sejuk je mata memandang.

Yatie said...[Reply to comment]

Selamat berpuasa dan beramal soleh juga buat Izah sekeluarga..cantik kad ni...tak jeles ke anak yg sorang lagi tu...hehehehe..tq Izah..

Mas said...[Reply to comment]

selamat berpuasa buat izah sekeluarga......
cantikkk kad tu....

Wanieyra said...[Reply to comment]

Salam..

Selamat Berpuasa izah...

Sofea said...[Reply to comment]

selamat berpuasa buat izah & family..:)

AZLINA said...[Reply to comment]

Assalamualaikum Izah...Menarik betul la gambo kad ucapan tu, tambah pulak model tu anak sendiri, gaya tu dh tentu si mak yg ngajonye kan. Kreatif sangat...aii like!!!

Salam Ramadhan juga buat Izah sekeluarga & sama2 lah kita manfaatkn sebaik mungkin bulan yg mulia ini...