Friday, February 25, 2011

Comelnya.. Cuma Aku


Lagu dan tuan sama comel...hehe

9 comments:

Anna Qawina said...[Reply to comment]

ingatkan puji diri sdrik tadi..hehe

JaSSNaNi said...[Reply to comment]

memang comel.. :) suka tengok dia.. cantek and cute.. :) kan kan..


pssttt.. kat umah kita ari ni pun ade video gak.. :) eheheh.. si kecil punya video..

ain (sweet thots) said...[Reply to comment]

mmg comel lah! suka ;)

Wanieyra said...[Reply to comment]

dia ni mmg comel.....teringat lah pulak zaman kita muda-muda dulu, kita pun comel juga dulu!!(oh tidak!!!puji diri sendiri le pulak...perasan aku!

shah-kayrul said...[Reply to comment]

akak...kayrul dtg nak culik heliza helmi...hehehehe

sWeEt 'N LoVeLy said...[Reply to comment]

sangat cumel...tp xpaham nape ramai gak jeles ngan kecumelan die n kutuk...tu kan anugerah Allah swt...teruk kan?

eina said...[Reply to comment]

ingatkan puji sape tadi..hehehe..memang comel cam tuan tanah gak lah..comeiii

Mas said...[Reply to comment]

memang comeii..
macam kita berdua kan makcik...wakakaka..
ada sapa2 nak join sekali..he..he..

hana said...[Reply to comment]

lama aku tk ikuti dunia hiburan... klu tanya aku, aku tk kenal sape dier nih.. penyanyi ghupernyer hihi... cumil cumil! mata dier macam mata aku lah! sbb tuh aku pong cumuli! Kuikuikuikui