CSS

Tuesday, April 10, 2012

Tersentuh Hati.....

23 comments:

Kak Rose said...[Reply to comment]

Izah, tq for sharing... mmg menyentuh hati....

HaSue said...[Reply to comment]

zah,ape tu zah?aku x dpt bukak daa..

۞ s.m.i.l.e ۞ said...[Reply to comment]

sangat menyentuh hati, saya juga suke dengar ceramah ust don ni... nway, saya follow sini ye, salam perkenalan...

Mas said...[Reply to comment]

jahhh..internet aku lembabb..
tak dapat nak menengoknya...

Naz / Nadz COSK said...[Reply to comment]

So touching..

Sally Rashid said...[Reply to comment]

ingatan untuk kita yang ada anak.
zaman skrg ramai org membesarkan anak hanya dengan bagi makan dan pakai sahaja
sembahyang tak suruh..tutup aurat pun tak suruh.
harap2 kita sebagai ibubapa tak derhaka kpd anak2 kita

Naz / Nadz COSK said...[Reply to comment]

Izah, tulis lg ni.. Harap kita dapatlah menjadi anak spt yg dikatakan dlm ceramah ustaz Don ni sblm kita sendiri berharap anak2 kita pula jadi seperti itu kan.. Alangkah bertuahnya seorang mayat itu apabila tangan2 yang menguruskannya adalah org2 yang menyayanginya..

ummiaisyah said...[Reply to comment]

ai minat Ust Don ni..sama cam Ust Azhar Idrus..
thanks 4 sharing..
p/s: smlm ada belen kastad telo tu..ai buat tat kfc tu pakei paf kawan...sedap wooo..try la buat!

HaSue said...[Reply to comment]

Try kali ke 2 baru dpt bukak.hee..tq..

Watierman said...[Reply to comment]

Alhamdulillah..TQ Dik Izah...for sharing....moga Allah beri kesempatan buat kita untuk menyediakan anak2 ...bila tiba masa untuk kita...Insyaallah..Amin!

Liza said...[Reply to comment]

huhhh tetiba rasa sedih pulak ptg2 ni...speechless

mala said...[Reply to comment]

salam dari Oman izah,

dah lama tak singgah sini. apa khabar?

Choco Ani said...[Reply to comment]

Salam perkenalan Izzah, terima kasih atas perkongsian video yang sungguh bermakna ..

FnF Simple Life said...[Reply to comment]

tq 4 sharing

Zaliedana said...[Reply to comment]

Rsa sebak lak bila tgk video nih..TQ AKAK SHARE KAT SINI..Moga nanti ank2 kita mnjadi ank yg soleh n solehah..Alangkah bagusnyer kalo jenazah kita nanti diuruskan oleh ank2 n family yg terdekat kan,mmg tersentuh sungguh tgk video nih.

Acik Erna said...[Reply to comment]

terima kasih izah

Mama Ann said...[Reply to comment]

Izah..walaupun suara ustaz bleh dgr dekejap aja tapi hati mama tersentuh juga..

Ayu Safieza @ Humaira' said...[Reply to comment]

Assalamualaykumwbh Izah...

tersentuh jg hati saya sbg ibu dan anak..insafnye....

terima kasih izah...

mama sara nur said...[Reply to comment]

assalam izah
memang tersentuh...
sabtu lepas akak menyaksikan arwah Wan dimandikan dikafankan.disembahyangkan.takkala tu airmata laju je meleleh izah rasa kerdil sgt disiNya.Alhamdulillah yg buat semua tu anak2 cucu2 cicit Wan..

~~zana@pb~~ said...[Reply to comment]

Tersentuh juga akk ni, arwah bapa meninggal kami kecil2 lg. Hanya dpt berdoa, moga dia aman disana.
Insyaallah akan kami ajarkan pd anak seawal yg boleh utk bekalan dia. Video ni jg peringatan utk kita yg dah bersuami.

ijayuji said...[Reply to comment]

Salam kak, lately sgt fofuler ya ustaz don nii, good looking too! :D mmg tersentuh hati, muhasabah diri utk masa depan ank2.. tenkiuuuu for sharing! semalam bz, mlm2 kena tido dulu sbb ninja skrg ni balik lmbt kena simpan tenaga utk masak malam :D

dZana said...[Reply to comment]

tersentuhhh... cam lama tak dpt jln2 sni..dtg nk tgok donat paling sedapp tu.. dah terlepas ketapi akk ni..

Nieza said...[Reply to comment]

So touching..suka ustaz don ni selalu dgr ceramah dia.