CSS

Tuesday, January 24, 2012

Cekodok Pisang 3 in 1



Assalamualaikum..

Mood cuti2 lagi kan? Jom layan cekodok pisang ni kejap. Tapi layan gambo jela. Saja rasa mcm dah boring je nengokkan kari ayam dan kisah si Jah tu. Hahhaa... tak kuasa ai! kiki

Puas dah cari semula resepi ni. Resepi ni, tuannya kata satu adunan boleh buat 3 macam. Boleh digoreng, boleh di kukus jadi apam dan boleh di bakar buat muffin. Tapi.... saya prefer kepada goreng menjadi cekodok pisang. Tapi sedihnya tak jupa resepi. Nanti kalau terjumpa saya edit kan. Tapi dah puas cari tak jumpa. Dah lama gambor ni hold dalam folder. Layan gambor jela ye. Resepi kendian2 kalau terjumpa. Daaaa





12 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...[Reply to comment]

dah lama tak makan cokodok pisang dan tak pernah kak ros dapat buat cekodok sebulat itu.

mama sara nur @ Cik Nor said...[Reply to comment]

assalam Izah...
kemana cuti2 ni ..
masuk2 ada cekodok pisang..sedap tu
petang2 ni makan ngan air teh o panas

mala said...[Reply to comment]

cantik, bulat ja cekodk....

K.Nor said...[Reply to comment]

jah, idung dah ok belum? :)

Unknown said...[Reply to comment]

izahkan..kalau buat cekodok..bulat2 comei jer..jeles tau..ermmm..geram.

K.Nor..gelak saya. tengah layan cekodok pisang tiba2 k.nor tanya pasal idung. :)

Mama Ann said...[Reply to comment]

Izah..Idung kenapa..Dlm sakit2 idung jadi juga cokodok bulat2 tu..rasa sayang nk makan..comel..

rahel said...[Reply to comment]

em,,,bulat-bulat cantek cekodok tu...hulurlah sikit buat Rahel minum petang...

Unknown said...[Reply to comment]

vahhh...ptg ni mmg nk wat cekodok pisang sbb pisang yg dok bekelana jer atas meja tu haaa....

x penah wat kodok vulat2 jerr..santekkk gituu....akk wat cam alien ado laa...kuikuikui

dZana said...[Reply to comment]

dah beli pisang tadi.. nk tunggu rajin ni ..lambatnya nk sampai2.. geram tgok cekodok bualat2 tu..

MamaFaMi said...[Reply to comment]

Boolat boolat cekodok mu iteww... mengundang selera ku! Ahaks..

Gee® said...[Reply to comment]

comey nyer cekodok... macam kepala upin ipin...hehehe

AbbotCottage said...[Reply to comment]

Mekasih la Izah, sebab ko sayangkan aku. Aku tau ko sayangkan aku bebeno. Inilah boktinyaaaa!!! (sambey angkat semangkok cekodok pisang peberet aku)