CSS

Tuesday, May 10, 2011

Di Kampunggg...


Assalamualaikum..

Tak banyak cerita di kampung. Macam biasa la balik kampung, cerita yang sama mcm sebelum2nya. Cuma budak berdua ni sedikit riang ria sebab bebas sikit dari biasa. Bila balik KL semula ni ada la sikit2 mati akal nak buat apa. Hehe.. buat muke boring jee..

Aktiviti biasa duk ngulit dak kecik ni la.




Dah montok la sangat budak neh. Bila kita bising2 dekat ngan dia, selamba je menidurkan diri. Bila jauh, mula la nangis. Nak join skali la tu..


Lagi untuk tatapan orang jauh. Merindui anakandanya la kan...


Pastu keindahan flora n fauna di kampung... layan.. entry masak2 belum lagi ada. Hehe.. nak lembik dagu lagi neh. Huii hari pun makin panas membahang. Malas tul nak duk kat dapur n ngadap lappy. Nak duk baring2 dalam bilikk je. Opps jangan pok vontot aii okeyyy..hahahha

layannnn.. daaa

Lepas hari hujan...

Bukti kukuh.hahaha

serumpun tapi tak sama

hubby minat snap gini. Saya? fail!!


anak burung kekenyangan kat pokok puding. Bukan puding balqis ok. Nyum nyumm.. trasa2 lak nak memuding petang ni..



lastnya..otai kampunggg...


tu hassan fahmi bertudung. Rosak!! kiki bukan mak mak punya kerja ye.. tu dia sendrik keletah.

24 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...[Reply to comment]

syonoknyer balik kg..........
comey baby... anak sedara izah ke tu?
ehh... sarang burung tu kat pokok puding jer? takde yg usik ehh? baiknya budak2 skrg.. kalau zaman akak dulu... alamat selamatlah jwbnyer ngan budak jantan dulu2..... agaknya budak2 zmn skrg dok sibuk ngan facebook, games, PS2 aje kan... dah takde masa nak melilau2 tgk kawasan mcm budak2 dulu.. hehehe...

Wanieyra said...[Reply to comment]

Baby engkau ke ni Izah, habak tak bagi tahu balik kg nak bersalin!!!!

Arizakiah said...[Reply to comment]

oooo....balik kampung rupanya...
patutla takde entri masak-masak.
buah mempelam tu kalau dibuat jeruk mesti sedapkan.....

izahdaut said...[Reply to comment]

kak madihaa..
a ah tu anak sedara baru la tu. sedang berpantang lagi. tu la pokok puding... ala kak, bukan ada sapa pun bebudak jantan kat rumah ni. ada pun dah duduk kat asrama nun. lagi pun tak berani diorang nak usik, nanti kena khutbah..hahhaa... tak de la facebook sangat, tapi lepak duk tengok tv je kroje nyee.. jhhehee

izahdaut said...[Reply to comment]

wanieyra.
ira ko jangan..hahahhaa.. ampeh ko, bukan aku la yang bersaln, akak aku lah..tu anak sedara la..hehehe

Wan Ros said...[Reply to comment]

Kak Izahhh.. Canteknye gamba.... i like sgt2 gamba bunga alamanda n pepatung... sarang burung tu.... boibooi tu kembaq ke? so cute mcm upin ipin.... :)

Mas said...[Reply to comment]

makcik...gerammnya aku nengok anak sedara kau tu.....
dah puas kau main ngan baby...he..he..
wehhh..pokok mempelam tu aku tahu....kat belakang rumah kau kan...muahahaha
klu bunga2 tu aku percaya kat rompin....
cantik la munga2 tu...mak kau tanam ke...

Kak Rose said...[Reply to comment]

tertanya2 gak kemana ilang izah ni... padan dah lama x de kuor masak2...bambam sungguh anak buah tu. gerrrrammm!!

Fiza Nordin said...[Reply to comment]

anak2 kite pun, klu kate balik kampung, bukan main ngelejat... maklumlah, bebas keluar masuk! kat umah sendiri asyik kena kurung aje...
bile kate nak balik,masing2 cemek muke!ish3

Mak Qis said...[Reply to comment]

best la izah balik kampung yer..mmg suasana kampung sguh...

K.Nor said...[Reply to comment]

lentik jer alis mata bb tu izah.. cam mak sdara ngengada dia tak? haha

mana jagung? tak nak mangga muda, nak jagung!

IdaShazana said...[Reply to comment]

mmg nyaman klu dpt balik kpg

zarin said...[Reply to comment]

izahhhh
miss u toooo
lama izah menghilang hikhik
eh comelnyaaaaaa baby gegirl tuuuuu geram akak tau!

HALAMANKU said...[Reply to comment]

Salam Izah nak windu gak kat Izah.. ermapun lama tak n3 hu hu hu agak bz konon2 Zah sesekali dapt gader2 kat kampung... wah iduplah anak tu Zah yer.. zah cantiq n pandainyer shot pakai senapang tu.. hu hu hu jeles.. he he he

~Norul Mas Hana ~ said...[Reply to comment]

izah,
bestnyer aok blk kg..bila la koi nak balik temerloh nih..huhu

mrs plain-june said...[Reply to comment]

amboi seronot kemain mudat motat 2org tu! maklumlah.. dpt lepas bebas.. hehe.. lawa la gambar2 izah.. rasa tingin nk balik kampung tp akak takdek kampung! huhuhu.. sadis! kena cari kampung angkatlah camni :p

CT Delima said...[Reply to comment]

Assalamulaikum Izah

kak ct suka tengok gelagat Upin dan Ipin tu... sangat comel lah anak2 Izah... hehehe

Sape yang amik gambo anak burung tu izah, kalau kena ank2 kak ct dah lama masuk dalam sangkar. amak2 kak ct bukan boleh tengok anak burung atau binatang yang comel2 ni dok geram memanjang, habis ler dikerjakan.. hihihi

Anna Qawina said...[Reply to comment]

ooooooooooo Jah...ala-ala tarzan gituw...

dah puas golek2 la tuh..dah g buat puding balqis lak...
tu pic yg letak bukti kukuh tu nak buktikan kat aku ke? hekhek..ampes tgk..terasa ngilu gg aku..awww

HaSue said...[Reply to comment]

aku nak copy paste komen k nor jer,bleh?ngeh ngehh..

kiut laa baby nih..ko mesti bertambah2 teringin nak baby gegurl kan?hehe..
aaa...yg gambar last tu..hahahaha...

AZLITA AZIZ said...[Reply to comment]

comel nyer izah anak siapa tuuu... geramnyer akak tengok dah lama tak kelek budak kecik....

hihi dari tadi dok gelak tgk gelagat anak izah tu...

ganbar pun cantik teringat kenangan kat kampung... weiii... bila nak balik kampung ni... :))

anymz said...[Reply to comment]

hahaha..ijah ko dah kantoi..kato ado pokok stroberi belakang rumah??...tu gayut2 cam pokok manggo tu apo namo eee tu?..pokok stroberi kulit ijo ko?...wakakaka

Zaliedana said...[Reply to comment]

Kak izah,xperla pas nih giliran akak dapat baby girl lak ya..Comey baby..Syazana nih siap cium lappy bila nengok pic dak muaz n bais..Hadoi lah budak nih..

hana said...[Reply to comment]

jahh... pakwe aku si layang2 tuh xde kim salam balik ker? wakakakakakakaa.... YB! minggu dpn dtg lawat kawasan yer! eh luar kawasan ker? kikikiki...

aritu aku xde kije gak 'menudung'kan anak2 bujang aku.. laki aku kata 'kritikal bini aku dah nih...kritikal kritikal!' kahkahkahkahkahkah

Smithvamh said...[Reply to comment]

9.Personal Weight Goal Obesity and Discrimination phentermine 37.5 diet plan phentermine forum medications