CSS

Friday, September 3, 2010

Kad Raya!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah dah nak sampai penghujung Ramadhan dan ramai Muslimin sedang berkejar untuk malam penuh keberkatan malam LAILATUL QADAR.

Penghujungnya Ramadhan juga bererti menanti tibenya syawal mulia. Oye..oye..dapat kad raya Pertama dari kak JCKITCHEN. Mekasih kak..


5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...[Reply to comment]

salam izah...dah mula ngangkut kad raya yer!ingat dulu,mak angkat k.atie buat jualan biskut kurma nie...

CERITAKUASN said...[Reply to comment]

waaa dapat kad raya... bila aok nk anto keh kad raya. nk yang betul punya.. heheheheheeee

izahdaut said...[Reply to comment]

kak atie..
ye ke kak tie..kira dah biasa makan biskut ni ye.saya pun 1st time je buat n makan biskut ni


ana..
wah gitu..nak kad raya bete bete ye..hehhee..tahun ni tak dok la na..kad pun tak dok..cemana tu? bila start cuti balik kampung?

Ayu Safieza said...[Reply to comment]

Alhamdulillah, seronok izh dah dpt kad raya.....Ayu teringat dulu2 masa kecik, selalu perabih duit pocket beli kad raya and stem. Hee.....bagi kat cikgu2, kawan2, kakak angakt, sahabr pena la....la ni tak nampak pun anak2 sekarang ber-kad raya.....

Nanti ayu nak yang ada vunyi vuuuuunyi leh? Heee..kasik lampu sekali...keh3.....

izahdaut said...[Reply to comment]

hehheee.. betul tu ayu..dapat banyakkk kad raya..pastu siap gantung lagi dihari raya kan..rasanya dulu meria gak aktiviti before raya kan...