CSS

Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya Kawan2 Semua!!!

Assalamualaikum..

Entry khas untuk ucapan SELAMAT HARI RAYA buat semua kawan-kawan blogger atau geng dapurku. 

Pada semua kawan2 yang rajin komen kat blog saya, yang menceriakan hari hari saya, juga pada yang datang menjenguk melihat menu2 saya, juga kepada silent reader, dan tak lupa yang mengup traffik aje..kepada semuanya..saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN.

Kemaafan jua dipohon jika perkataan saya ada menyinggung rasa mana2 pihak atau  bahasa sapaan saya yang tidak enak dibaca.

InsyaAllah, pagi ni saya sekeluarga bertolak balik  kampung ke Kedah dan pada raya pertama baru balik Pahang. Yuhuuu... Kita jumpa pas raya ye!!

Tak lupa pada semua..berhati2 dijalan raya dan yang tak balik beraya..jangan sedih2..jangan resah tangis ye..sabor banyak banyak.

Tata...


Kad diterima dari kawan-kawan :




DARI KAK LEEN




DARI ALONGROZ




DARI AYU SAFIEZA




DARI KAK DEL




DARI KAK MAZ



DARI KAK DR INAHAR



DARI SIS LOVE



DARI KAK ZANA



DARI KAK FARAWMDEAN



DARI DEETHA, INDONESIA



DARI NURINDAH




DARI KAK NOR, GANU



10 comments:

Kak Rosaliza said...[Reply to comment]

Salam izah...akk pun ingin mengucapkan selamat hari raya buat izah n famili...berhati2 dijalan raya...akk pun blk hari ni juga...panjang umur kita jumpa lagi

Yati Ali said...[Reply to comment]

salam izah,

selamat menyambut hari raya,berhati-hati di jalan raya.

K.Nor said...[Reply to comment]

slmt hari raya izah.. dah balik kg ke? tak sempat amik kad raya kat rumah k.nor.. apa pun semoga selamat tiba ke tempat yg dituju.. drive carefully ya.. dan kunci baik2 pintu rumah.. dh seronok beraya kat kg, jgn lupa balik rumah lak ya.. :)

AlKisahKu.. (^-^) said...[Reply to comment]

salam kak izah..
selamat hari raya..maaf ye kalau mie ada tersalah kata,tersilap bahasa.. balik kampung tu hati2 ye akak...kita jumpa lg lps akak balik umah blk ye,hehehhheh.....

hana said...[Reply to comment]

salam makcik..
alamak makcik dah balek kampong lah! baru nak mintak duit raya. ppon slamat ari rayaaa.. maap zahir batinnnnn... kosong kosong wokey! nnti raya kedua aku nak pinjam baju raya boley! wakakakakaa... take care mek! moga selamat beraya dan selamat jumpa aku kembali! sob sob sob...

zue said...[Reply to comment]

selamat hari raya buat izah sekeluarga..brhati2 di jln raya.

♥LOVE2COOK♥ said...[Reply to comment]

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Izah sefamili ya!!! Dah buat muffin byk2 tak??? ;)

Have a fun n safe Raya! :D

ijayuji said...[Reply to comment]

Salam izah, selamat hari raya maaf zahir batin dr kita d sini semoga persahabtan kita kekal ya insyaALlah, semoga berbahgia d haro lebaran tahun ni, maaf zahir batin dr kita juga buat izah se keluarga :-)

Noorma Ismail said...[Reply to comment]

Salam Aidilfitri buat Izah sekeluarga. Semoga bergembira bersama keluarga tersayang. Maaf dipinta andai ada bicara mengguris perasaan sepanjang perkenalan di alam maya ini. SELAMAT HARI RAYA

indahhouse said...[Reply to comment]

Salam Aidilfitri kak izah dan family,
Kesempatan ini, saya juga mohon halal seme2 ya kak. Mohon ampun dan maaf jika ada yg terkasar bahasa, terguris rasa. Moga Hari raya kali ni membawa sinar bahagia untuk kita semua.