Sunday, September 18, 2011

SEPI dan SUNYI..





UP

UPDATE: Tajuk tu menunjukkan gambaran pada gambar ni aje yee mak dara mak dara. Hehe.. tak de kaitan dengan yang hidup atau yang mati. Sesuatu tak pada gambor ni. Kredit tu incik suami yang snap moment ni. Pada kak Naz, ye memang watermark izah la tu, yan telah direka oleh rakan bloger kita juga. Dan cam nak balas je gurindam mokcik kat bawah ni. Hahaha... belum ada idea.. ideaa mana ideaaa


14 comments:

Gee® said...[Reply to comment]

uik..!!??

Acik Erna said...[Reply to comment]

assalam izah..kenape..sunyi tak pe..tapi jangan sedih ye..

tun_telani said...[Reply to comment]

lalalalalalalala.....

dtg wat bising.. kui kui

Amie said...[Reply to comment]

sepi itu indah....sunyi itu resah... namun usah gelisah!

Naz said...[Reply to comment]

Izah, amik gambar ni masa otw gi jogging ker pagi tadi??

Nazrah said...[Reply to comment]

ramai orang gi open house...masih raya gitu..

K.Nor said...[Reply to comment]

body tak ok la jah... apasal ni.. dlm mood pasrah ke? :)

nOOrsha said...[Reply to comment]

lalallalalalaalalaaa...anak laa ikaaann..anak laaa ikaann..anak laa ikan dalam kualii...
lalalalala/.... niat nak masaaaakk.. niat nak masak gulai cili api...
teng tereng teng teng....
ngapelah ngaperrrr..ngaperla ngaper terase sunyiii...llak leng lak leng..
wahai cek izahhhhh wahai cik izah habaq la maiiii...habaq la maiii..kalau lah kalau cek bolehhhhh ubaatiii...
cak pong cak pong...



wakakakakakak/...
amacam ok tak gurindam aku? ahahahahaha..
sunyi lagi x sunyi lagi x?


ekekeke....

HaSue said...[Reply to comment]

Zah..ko nak aku tolong hempuk org yg bergurindam a.k.a memekak kat atas ni tak??aku ngah power nih..smlm mkn banyak!kakaka..

tapi zah..adakalanya..sepi itu indah.. ecece..cam tajuk novel okeh

tu gambar depan umah ko ke?cun!

Mas said...[Reply to comment]

jahhhh....
sepi itu indahh....
cewahhhhhh....


gambar kat mana tu...
cantikkkkk....

senang hati jerk makcik sorang tu yerk..
siap bergurindam...he3

Juwita Jamaludin said...[Reply to comment]

wow good capture.. sama je yek.. tinggi dan rendah..:) jangan sepi dan sedih ye izah

Anna Qawina said...[Reply to comment]

jaahh..aku pun rasa sunyi gak ni..sebab ank2 aku semua tdo..hehe

sitiezahim said...[Reply to comment]

cantik gamba :)

lizz said...[Reply to comment]

sepi itu indah...biler sepi2 cam ni best gak layan tdo...tak pun ngelamun lalala