CSS

Monday, September 12, 2011

Bertemu Bloger Mas Duniaku

Assalamualaikum..

Alhamdulillah dengan izin Allah, saya berkesempatan bertemu teman bloger, Mas, tuan punya blog Mas DUNIAKU.  Dah lama kenal dlam dunia blog, baru kali ni bersua muka. Jeng jeng..


Itu lah dia MAS, cun kan? Aisehh bila nengokkan Mas, semangat diet makin bertambah. Tapi bila tengok hidangan atas meja, waduhh kendur balik semangat. Hahaa... mau tak nyer, kami telah dihidangkan dengan soto lengkap semua set. Siap ada rendang daging yang sedap tu. Aduhaii.. sedap la sangat.. Bronok aka kuih sagu pun ada. Jeling2 kot ada tart cheese, demand ko. Haha.. Semuanya enak2 belaka.

Riuh kejap rumah Mas kami sampai. Menyembang sampai masuk dapur kan. Terkejut tengok oven Mas ada 3 bijik. Sapa nak sila PM mas ok.. hahaha.. marah mokcik. Aku gurau je yee.. Apa apa pun sekarang dah tau la, kat mana rumah Mas. Dan merasa la masuk kawasan TUDM Subang tu. Kalau tak de sebab tak de la sesaja nak sampai ke situ kan.

Terima kasih Mas n suami dan anak2 untuk layanan yang sangat mesra dan ramah. A ah.. memang ramah dan tamah mcm dah kenal lama je kan Mas. Dan maaf lah kalau kami n anak2 dah buat onar ke kat rumah Mas. Terutama anak2 berdua tu. Tapi diorang pun cepat mesra ngan anak2 Mas. Si kakak Ain yang sangat rajin melayan budak ber2 tu. Main sampai tak sedar diri nak balik. Lebih kurang Mak mak nya jugak duk menyembangkan. Hehe.. eh si Bais sampai panggil si Mas tu 'mak'. Adehhh.. lawak tul.



Kakak Ain




si hensem Daniel



Gambar kenang-kenangan

TQ Mas untuk semuanya.



25 comments:

Cheq Sue said...[Reply to comment]

wahhhh...mesti seronok kan. kite ni entah bila nak berjumpa pulak... *_*

K.Nor said...[Reply to comment]

apsal tak ajak akak sorang! huhhh majuk!! balik dulu la.. :P

Naz said...[Reply to comment]

Wahhhh..betullah kata Izah..cam model lah dah Mas ni.. Nak gi amik autograf dak Mas lah..hehehe

Acik Erna said...[Reply to comment]

assallam izah..memang comel je mas ni..izah pun apa kurang manis je senyuman nya..

HaSue said...[Reply to comment]

Arghhh..ko jumpa mas skali keee??semua orang laa ko nak pegi jumpa kannn..pasni ko nak citer ko jumpa sapa lak?huhh!jeles amat ku rasa..ahahakk..

mmg cun jer mak2 daras ni haa..gambar pun cam potret org kawen jer..sorang berdiri sorang duduk..hehe..
mas nih mesti tinggi kan..apakah itu sebabnya ko x berdiri sama zah?kakaka..

aku balik dulu ah...x kose aku tenung lama2..leh dpt drh tinggi lak kang.eh ada ayam bawah tu ye..baek mkn ayam

eliyaezlinalias said...[Reply to comment]

wahhhh~~~~syiokkkkk nyer....

Mas said...[Reply to comment]

kali ni malu2 lak nak ngomen.....he3
maceh makcik sudi bertandang kat rumah aku..
cantik manis makcik sorang ni.....
harap kau sekeluarga seronok sepanjang menjadi tetamu aku...
memang seronok bersembang ngan kau..hilang dah malu2 kucing kau tu..he3
hubby kau pun peramah sangat..
bersembang macam dah lama kenal..
itu yang kami suka..
si bais ngan muaz pun mudah mesra ngan ain dan daniel...tak de masalah sangat kita nak menyembang kan...
wehh..tak de salahnya bais panggil aku mak...lagi mesra...kan bais ensemmm....
sebenarnya kan makcik..memang aku berniat nak buat cheese tart...tapi ada hal yang tak dapat dielakkan....
tu yang bertukar ngan kuih bronok....he3
nanti aku kasi kau rasa gak cheese tart aku tu...insyaAllah
harap2, lepas ni, sudi2 la bertandang lagi ke rumah aku yerk..

Gee® said...[Reply to comment]

Waaa...seronoknyaaa dpt jumpa ghodong...

Ummi said...[Reply to comment]

Tu diaaaa..aksi 2 mak darassss jelita...nampaknya geng muda2 je laa..akak kena cari geng2 yg umur sedondon je ler kan..x sajak duk sebelah...hahahhaa... (*ayat majuk + jeles ni..)

Citarasa Rinduan said...[Reply to comment]

entry nie buatkan ayu cemburu,,
mas!!!
izah!!!
bila nak jumpa ayu..
hehhehehe

LARI!!!!

AZLITA AZIZ said...[Reply to comment]

amboi mak dara 2 orang ni.. bila pulak nak sampai rumah akak..?? hehe

Zaliedana said...[Reply to comment]

Mmg jeles sgt2 tgk pic nih,huh pasni nk tunjuk tayang pic ngan sapa lak kak izah oi..Cun ar kak mas nih,Slim melim jer..

Kak Sam said...[Reply to comment]

la kat tudm subang ke. ingatkan kat sungai besi. hehehe nanti ngko mas mlm nanti ada heli akan landing kat atas bumbung umah ngko. berkenan le plak dengan si daniel tu.

Lovely Kitchen said...[Reply to comment]

yang lain x mooo tp ensem daniel tu menawann aaaa...hihiii sajer je izah..gurau ek...

sonoknya dpt jumpa cam ni...dua2 pun selim melim jek...come lote lak tu...

Nazrah said...[Reply to comment]

Bila la sempat dapat jumpa Mas plak...nanti tengah set masa.

sitiezahim said...[Reply to comment]

wah besnyee..heheh..saya jumpe kak izah dlm mimpi je la kot huhu

tun_telani said...[Reply to comment]

** terasa x** terasa tak aura kejelesan yg melampau dr bintulu nihh... huhu

Wanieyra said...[Reply to comment]

Salam...

Seronoknya dapat berjumpa.....

Anonymous said...[Reply to comment]

amboiiii...izah bestnyerrr dpt jumpa mas...jeless nyerr :)zila66

Kakwan (K1) - citarasawan said...[Reply to comment]

Kalo laa K1 dpt jumpe semua geng-geng masak kat sini alangkah srnoknyee..skrg nmp jelas wajah ibu-ibu cantik ni izah dan mas..

dZana said...[Reply to comment]

waaaa.. gather2 dgn mas pulak.. seronok nya..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...[Reply to comment]

manis orangnya mas ni kan... betul ler izah.. nampak mas slim sikit dari gambar yg biasa tengok tu kan.. hehe... lepas ni dtg umah akak pulak yer... tp kena dtg time suami akak cutila baru seronok bersembang ramai2 sikit... hehe... (suami akak cuti selang 2 minggu sekali..)

Yatie said...[Reply to comment]

waduh jeles akak tawwww....ada hati gak ni verangan nak jumpa kamu berdua..bilalah agaknya ya..mailah turun Johor....mmng Cunlah Izah dngn Mas ni...ibu muda yg manis...akak kira geng2 K.Ummi...hehehehe..anak dah besor2...

Diana @ Melley Mey said...[Reply to comment]

Assalamualaikum izah..
wah seronoknya dapat jumpa mas yer izah...

awdawd said...[Reply to comment]

trimakasih infonya gan....
...
sangat menarik dan bermanfaat...
mantap..