CSS

Friday, September 9, 2011

Kanak2 riang ria dihari raya


Antara anak2 sedara di hari raya. Ni semua yang sempat di snap. Yang kecik2 tu anak sedara baru muncul tahun 2011. 



























11 comments:

Deliah's Deli said...[Reply to comment]

anak2 lah yg paling seronok di hari raya..comel2 belaka! :)

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...[Reply to comment]

Festivals are nothing without kids kan! Lively shots dear..thanks for sharing, made my day! :)
Brought you some eggless brownies...hehe

desperate mama said...[Reply to comment]

comel semuanya....

Asmara said...[Reply to comment]

Izah! selamat hari raya! waduh comey2 belaka. lagi geram yg gegirl baju purple tu, giler cute pakai hairband! rasa nak geget2 je pipi tombam dia tu. ahaha..

Ummi said...[Reply to comment]

Assalamualaikum Izah...hehe..ramai anak buah baru muncul tahun ni yea...comeii2 sume... Ha, nak menuntut apa dgn akak tu..bgtau la...PM akak kat FB k..hehhee

Acik Erna said...[Reply to comment]

Izah..geramnya..comel2 anak sedara izah..

Ida,Japan said...[Reply to comment]

comei2 nyer kanak2 gumbira itu....sonoknyer raya bersama2 keluarga dk kg..huhuu

Mas said...[Reply to comment]

comei2...
suka aku tengok..
klu kat rumah mertua aku..
anak2 sedara tak de lagi...
harap anak2 aku jerk la..he3
tunggu raya rumah mak aku..
baru ramai anak sedara....he3

HaSue said...[Reply to comment]

Memang kalau boleh nak amik gambo jer budak2 time raya ni kan..comel2 jek.
ko x gi beraya mana2 ker?cam duk kat umah jer ko masa raya nih?hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...[Reply to comment]

Salam Izah..raya nie yg happy budak2 lar.Yg mak budak happy gak...sembang2 jumpa adik beradik.
makin gembira menyambut syawal bersama 'org baru'..comelll

Gee® said...[Reply to comment]

meriahnya raya...