Wednesday, July 23, 2014

Acuan semperit


Buat yang bertanya, inilah acuan semperit yang saya guna.
Acuan ni ada banyak bunga, just tukar tukar je nak bentuk apa.
Ada juga bunga yg sama cuma bentuk je gerigi sikit. Cantik agaknya. Lupa plak nak terai. eh
Acuan untuk tart gulung pun saya guna yang ini.

Banyak jenis sebenarnya acuan semperit.
Boleh google dan tengok bermcam jenis.
Ada yang picit guna jari je. Pun saya ada.
Tapi err.. mcm susah je. Hehe..







4 comments:

fazianbatrisyia said...[Reply to comment]

TQ izah...maybe akan dtg la sy cari

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...[Reply to comment]

Mudah macam ni Izzah.. :)

nasa mulia said...[Reply to comment]

salam kenal izzah, kat mana nak dapatkan acuan ini? selalu guna yang main picit jer, sakit jugak jari2 ini.

izahdaut said...[Reply to comment]

Nasa mulia
Salam kenal juga,
Biasa ada jual kat bakery