CSS

Thursday, April 22, 2010

Award: Dari E-na



Assalamualaikum..

Yeehaaa..dapat award nih.. trimakasih trimakasih.. award yang asli gitu yang telah ditembak sendiri oleh si Ena ni di Nabana No Sato. Best la kan die dapat pegang picit cium bunga cecantik ciptaan Allah ni. Buat Ena trimaksih, happy engagement aniveseri, teruk tul dak ena ni semua aniveseri nak sambut tau! Tapi sebab 30 april ni so special to her, so happy alwaz ok. Semoga persahabatn maya kita dapat menyemarakkan ukhuwah fi sabilillah..dan moga dapat ketemu satu hari nanti. Sapa nak jenguk umah Ena di sini.

2 comments:

E-na Zarina said...[Reply to comment]

Salam Izah...
kikiki! gelak E-na baca part semua anniversary nk sambut tu...(tiada yg salah melainkan benar2 belaka kenyataan mu iteww..) jgn terkezut ye anniversary couple pun kita celebrate tau..ngeeee!
nway tq so much coz sudi terima award ni...E-na juga mgharapkn sedemikian...muaahhhaahhh!

UTManja said...[Reply to comment]

Assalamualaikum...

Tahniah dengan award yang kedua ini. This is something valued to your effort and honesty friendship between you and all your friend.

Apapun ingat kepada Allah swt. Sesungguhnya semua apa yang berlaku di dalam hidup kita adalah dengan izin Allah swt. Sebanyak mana kesyukuran kita kepada Allah sekalipun, jumlahnya adalah terlalu sedikit sepertimana termaktub di dalam pesanan Nabi Idris as.

Kita perlu ingat landasan utama kita adalah islam dan aktiviti dunia ini hanyalah simpang yang kita singgah sekejap untuk mendapatkan pahala serta menghadapi ujian Allah jua. Kemudian kembalilah ke landasan asal kita yang akan membawa ke matlamat asal sebagai hamba Allah swt yang taat tidak berbelah bagi kepada Dia. Itulah janji kita yang selalu di sebut2 didalam solat kita!

Iman kita bukan sekadar berkaitan dengan kebendaan yang Allah berikan di dunia ini tetapi adalah IMAN yang menjadikan kita berada di syurga Allah swt. Iaitu IMAN yang mempercayai semua perkara datang drp Allah swt, samada yang kita nampak, tidak nampak dan yang tersembunyi pada mata kasar kita. Yang tersembunyi itulah punca tewasnya kita dalam ujian Allah!

So Tahniah sekali di atas award ini ;-)

I am your husband..

Regards