Wednesday, December 28, 2011

Renjis-renjis dipilis....


Assalamualaikum..

Buat kenangan...

Sekitar gambar perkahwinan anak sedara. Majlis di buat sekali gus 2 orang adikbradik pengantin perempuan. Shirah n Melly dan pasangan masing-masing. Selamat pengantin baru dan semoga berbahagia sehingga ke akhirnya.

Melly

Shira























17 comments:

Cheq Ana said...[Reply to comment]

huwaaa kalo gini memang save bajet la kan...

K.Nor said...[Reply to comment]

pink pepel! sweet :)

nOOrsha said...[Reply to comment]

pink purple, kombinasi kaler peberet ku..hehehe..peranten baju pink macam muke noraniza idris sekali imbas..:)

rahel said...[Reply to comment]

Suka tengok..cantik dan serasi bersama..

cik violet said...[Reply to comment]

kahwin serentak la ;)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...[Reply to comment]

bait2 lagu renjis-renjis dipilis tu adalah kenangan manis akak suatu waktu dulu... tiap kali dengar lagu tu mesti menggamit memori indah dlm idup akak.. hehehe.. opsss! bukannya masa akak bersanding tau.. tp masa kami berdua menghadiri kursus kawin di bangsar tak lama dulu.. lagu2 pengantin baru dimainkan semasa peserta2 kursus berehat mkn t'ghari... lagu tu yg sgt2 terkesan di hati akak (akak sorang je.. si dia akak tak taulah).. kikiki... apa2pun.. slmt pengantin baru buat Melly & Shira...

Citarasa Rinduan said...[Reply to comment]

peeh.. mmg sangat cantik dan sepadan..
2 pasangan sekali gus..
ayu suka..
pasti meriah..

patutlah izah cuti berblog
moga panjang usia perkahwinan mereka, moga cepta2 dapat anak. heheh

anak saudara ayu baru 15 tahun, lambat ayu nak terima anak menantu gamaknya

sitiezahim said...[Reply to comment]

muka sama..macam kembar..hehehhe

Qhaifa Nur said...[Reply to comment]

seronok dapat tengok 2 mempelai sekali gus....

Kak Sam said...[Reply to comment]

Izah nak bagitau ni, akak baru perasan yang izah ada reply msg akak haritu. Hahaha tak tau le sangkut kat mana ataupun sebab bebudak bedua tu sibuk main game je jadi msg yang masuk terus tak perasan. Huhuhu tak dapat pi jamu mata kat situ

chikadakbiru said...[Reply to comment]

tahniah buat kedua2 mempelai..selamat pengantin baru..selamaat menempuhi alam berumahtangga

Acik Erna said...[Reply to comment]

selamat pengantin baru biat anak sedara izah.
kembar ke izah..seiras tu..

Mamasya said...[Reply to comment]

Slmt pengantin baru buat anak sedar Izah Melly dan Shira....slmt menempuh alam rumahtangga.Seiras mrk berdua...mcm kembar...

maz said...[Reply to comment]

kmaz klu tgk org khwin ni duk npak nsi minyak jeee..hahaa..SELAMAT PENGANTIN BARU buat anak buat izah..smga kekal spnjang hayat...

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...[Reply to comment]

Sweet colour combination! Congratulations to the newly weds :)

Ayu Safieza @ Humaira' said...[Reply to comment]

Izah...wonderful.....mmm pink n purple...teringat jaman aiii...hik3...!!!!

mala said...[Reply to comment]

dah lama tak tengok orang kahwin dua sekali. jimat pun jimat. selamat pegantin baru buat kedua-dua pasangan.