CSS

Monday, April 22, 2013

Tempaham Apam Polkadot, Bees dan Laybugs





  Permintaan apam Harimau Malaya versi comel skiit :-)





Order apam aneka for goodies.




8 comments:

Bbwana adienia said...[Reply to comment]

comel ja apam tu..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...[Reply to comment]

comel jer mata apam bees tu...

akak pun ada gak yg request apam bees baru ni.. first time buat... nak buat garisan pun tak berapa nak lurus.. kekeke...

mala said...[Reply to comment]

comei-comei semua apam ;-)

Ummi said...[Reply to comment]

Assalam Izah....waaahh apam pun ada harimau malaya ker...apa ni, apa niiii..perli aaaiii ke... comey2 lak harimau tu...teringat abg kita yg comel....hahahahhaha

雷切儿 said...[Reply to comment]

wa~cantiknya dan comel
saya suka saya suka :)

Yatie said...[Reply to comment]

comel2 apam ni..geram je tngk..lama dah teringin nak buat apam rupa bees mcm ni...tapi tak terbuat2 gak...bilalah nak merajinkan diriku ini...

Mas said...[Reply to comment]

perhhh...cantikk gebu apam ko jah...
tahniah...
suka aku tengok

Sury Abil said...[Reply to comment]

Wahhh izah..masyukkkk2..cute2 je apam2 tu..kite x pernah lagi cuba apam ni..