CSS

Thursday, October 3, 2013

Jom Makan Kek...

"umi buat kek merah ni untuk kawan umi ke?" Tanya Bais.
"Tak lah, untuk Bais lah" jawab umi the vouge
"Hoyeaahhh.umi mmg baik.. kek umi la paling best..paling lazat.. umi memang hebat..umi blaa blaa... umi bla..dan bla bla.."..
* heh..bukan susah nak raih undi dan puja puji ngan budak2 cenggini... ngeeeee
  
*Agak-agak testimoni budak Bais ni boleh pakai ke tidak?errr... Belom rasa dah sedap koo..




Apa tunggu lagi..kasi fotommm !!!




Wah wahhh.. nyaman nyer makan kek berkrim camni. Macam xbersalah je.






Red velvet for order just contact/wastsap me
0135122180









7 comments:

Cheq Sue said...[Reply to comment]

pergh...kembang hidun baca ayat2 bais tu jah..

Tina Othman said...[Reply to comment]

Cantiknya kek makin hebat skrg ni

Anna Qawina said...[Reply to comment]

Aku tumbang kembang idong ni Jah..nampak dah tahu sedap..eh ni aku puji ni..silala buatkan tuk aku..haha

Ummi said...[Reply to comment]

Alah, Anna tumpang kembang idong, akak tumpang kembang kupu2 ni, kuak2 bibir nak rasa kek Izah ni.... Eh lupa nak bg salam....Assalamualaikum Izah.... ^___^

Mas said...[Reply to comment]

aku kembang bontot...kikikikiki
pujian ank2 tu pembakar semangat...budak2 jujur berkata2
mantapp red velvet ko jah..

Inspire Boutique ..SZI said...[Reply to comment]

meriahnya..

Rohah said...[Reply to comment]

salam izah..dah lama tak masuk rmh ni..eheee..cantik merahnya tu..alahai...